راهنمای خرید

به هنگام خرید طلا برای نوجوان‌ها، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

به هنگام خرید طلا برای نوجوان‌ها، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

خرید یک قطعه طلا به عنوان هدیه برای نوجوانان، می تواند آنها را خوشحال کرده و از طرفی ارزش کادو هم به مرور زمان بیشتر می شود. طلا، هدیه گران قیمت و ارزشمندی است و شما با هدیه دادن این کادوی ارزشمند به فرزند نوجوان خود، نشان می دهید که برای او ارزش زیادی قائل هستید. اگر شما هم می خواهید برای تولد فرزند، برادرزاده، خواهر زاده یا هر نوجوان عزیزی که دارید، طلا بخرید اما برای خرید نیازمند راهنمایی هستید، در ادامه این مطلب نکاتی را توضیح داده ایم که به شما در زمان خرید طلا کمک خواهند کرد. لطفا همراه ما باشید.

به هنگام خرید طلا برای نوجوان چه نکاتی را در نظر بگیریم

برای خرید کادوی تولد یا کادوی هر مناسب دیگری مثل روز دختر، انتخاب های زیادی هستند مثل خرید لباس، خرید کفش و … اما اگر شما هم به فکر خرید هدیه ای است که هم زیبا باشد و هم ارزشمند، طلا بهترین انتخاب است. اکثر نوجوانان امروزی، علاقه زیادی به استفاده از اکسسوری های مختلفی مثل گوشواره، گردنبند و دستبند دارند و با هدیه دادن زیورآلات به نوجوانان می توان آنها را خیلی شاد کرد. برای خرید طلای نوجوان، باید برخی نکات را مدنظر قرار دهید از جمله آنکه:

توجه به سلیقه نوجوانان برای خرید طلا

در زمان خرید طلا برای نوجوانان باید به سلیقه ها و علاقه مندی های آنها توجه داشت. خیلی از نوجوانان ، استایل های کژوال را پسند می کنند و علاقه ای به گردنبندهای چند رج نشان نمی دهند اما برخی دیگر از نوجوانان هم از طرز صحبت، مدل لباس پوشیدن یا حتی مدل موی آنها مشخص است که دوست دارند زودتر بزرگ شوند و این دسته از نوجوانان معمولا از طلاهایی که بزرگ تر ها استفاده می کنند نیز استقبال می کنند. پس مهم است که هنگام خرید طلا برای نوجوان خود، سلیقه او را بشناسید.

سبک و رنگ طلا

طلا انواع رنگ های سفید، زرد و رزگلد را دارد و اکثر نوجوانان تمایلی به استفاده از طلای خیلی زرد را ندارند. پس بهتر است در زمان خرید طلا برای نوجوان به سراغ رنگ های سفید و رز گلد بروید که این رنگ ها مورد پسند اکثر نوجوانان هستند. طلاهایی که رنگ خیلی رسمی و مجلسی دارند، با استایل های امروزی نوجوانان به خوبی ست نمی شوند اما طلا به رنگ سفید و رز گلد را می توان با هر مدل لباس و استایلی هماهنگ کرد.

خرید گوشواره طلای مرواریدی مناسب برای نوجوان

شما می توانید برای هدیه دادن طلا به نوجوان خود، گوشواره طلای مرواریدی را انتخاب کنید. این مدل گوشواره با هر مدل استایلی ست می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید طلا و هدیه دادن به نوجوانان است. گوشواره طلای مرواریدی در انواع اندازه ها و مدل ها موجود است و دست شما در انتخاب یک مدل مناسب با بودجه تان باز است.

به هنگام خرید طلا برای نوجوان‌ها، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

خرید دستبند های نازک و ظریف برای هدیه دادن به نوجوانان

اکثر نوجوانان علاقه زیادی با اکسسوری های مینیمال دارند و شما می توانید با خرید دستبند طلای نازک و ظریف، بهترین کادو را به نوجوان خود هدیه کنید. دستبندهای ظریف و مینیمال در مدل های زنجیری، النگویی و با چرم و زیورآلات دیگر ترکیب شده اند و از نظر قیمتی هم به دلیل تنوع در مدل ها، شما می توانید یک مدل با قیمت مناسب را پیدا کرده و خریداری کنید.

به هنگام خرید طلا برای نوجوان‌ها، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

خرید زنجیر مینیمال برای هدیه به نوجوان

یک انتخاب دیگر برای هدیه دادن طلا به نوجوانان، زنجیر های مینیمال هستند. زنجیر طلا در مدل های مختلف طراحی شده است مثل مدل های پلاک دار، بلند، کوتاه و زنجیرهای رومانتویی. اگر نوجوان شما از اکسسوری زنجیر استفاده زیادی می کند، احتمالا زنجیر طلا مورد پسند او باشد.

تناسب فرم طلا با فرم و رنگ صورت نوجوان

توصیه می کنیم هنگام خرید طلا برای نوجوانان، به فرم و رنگ صورت او توجه داشته باشید برای مثال اگر رنگ پوست نوجوان تن سردی دارد، طلای سفید و متمایل به رنگ زرد، انتخاب مناسبی برای اوست یا طلای رز گلد معمولا با هر نوع رنگ پوستی ست می شود. نکته بعدی برای خرید طلای نوجوان، توجه داشتن به فرم صورت است. اگر نوجوان صورت گردی دارد، گوشواره های آویز بلند طلا بهترین انتخاب برای این فرم صورت است اما برای صورت های کشیده و باریک، گوشواره های میخی پیشنهاد می شوند.

به هنگام خرید طلا برای نوجوان‌ها، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

فرم دست نوجوان برای خرید انگشتر

اگر انتخاب شما از میان زیورآلات برای هدیه دادن انگشتر است، بهتر است برای خرید انگشتر به شکل و فرم دست نوجوان توجه داشته باشید تا زیباترین انگشتر را بخرید. اگر انگشتان نوجوان شما پهن و بزرگ است، انگشترهای ظریف و مینیمال نمی توانند انتخاب مناسبی برای دستان پهن باشند و باید به سراغ انگشترهایی بروید که پهن تر بوده و سنگ و نگین دارند. اما اگر انگشتان نوجوان شکلی بلند و کشیده دارد، انگشترهای ظریف مناسب اوست و حتی انگشترهای پهن هم به این مدل دست می آیند.

رنگ پوست دست برای خرید انگشتر

برای خرید انگشتر، از رنگ پوست هم غافل نشوید. اگر رنگ پوست روشن و متمایل به صورتی است، طلای سفید برای این رنگ پوست بهتر از طلای زرد است اما اگر رنگ پوست متمایل به زرد است، طلای رز گلد برای این رنگ پوست پیشنهاد می شود. برای پوست های به رنگ خنثی هم طلا با هر رنگی می توان انتخاب کرد.

توجه به سنگ و نگین طلا

وجود سنگ و نگین بر روی قطعه طلا قیمت آن را افزایش می دهد و در زمان فروش طلا، وزن سنگ یا نگین کم می شود. پس اگر می خواهید برای فرزند خود یک تکه طلا بخرید که هم هدیه باشد و هم پس اندازی، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که بدون سنگ هستند تا در زمان فروش هم ضرر نکنید.

سخن پایانی

در این صفحه، نکاتی را راجع به خرید طلا برای نوجوانان ارائه کردیم و شما با توجه کردن به این نکات می توانید مدل طلا را برای هدیه بخرید. طلا از نظر قیمتی هم بازه های قیمتی مختلفی دارد و شما می توانید با کمترین هزینه هم یک مدل طلای شیک و امروزی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید