راهنمای خرید

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

اگر شما هم می خواهید برای روز تولد، روز مرد یا هر مناسب دیگری، هدیه ای خاص و متفاوت بخرید و توجه شخص مورد نظرتان را به هدیه خود جلب کنید، طلا به عنوان یک اکسسوری جذاب، قیمتی و ماندگار، بهترین هدیه است و می تواند مورد پسند آقایان خاص پسند قرار بگیرد. خرید هدیه طلا برای آقایان به دلیل تنوع کم در طرح و مدل ها، کار سختی است و مثل خرید طلا برای خانم ها نیست که با انواع مدل های زنجیر، گوشواره، گردبند، دستبند یا النگو روبرو باشیم. البته با وجود دشواری هایی که در انتخاب طلا برای آقایان وجود دارد، می توان یک قطعه طلای شیک و ارزشمند را تهیه کرد. ما در ادامه این مطلب سعی کرده ایم مهم ترین نکات خرید هدیه طلا برای آقایان را توضیح دهیم. لطفا همراه ما باشید.

انواع مختلف هدیه طلا برای آقایان

اگر تصمیم به خرید هدیه طلا برای آقایان دارید و می خواهید برای روز مرد یا تولد با دادن هدیه طلا، شخص مورد نظرتان را خوشحال کنید، می توانید از میان انواع طلاهای مردانه مثل دستبند، زنجیر، انگشتر و … یک مدل را انتخاب نمایید. این مدل ها را در بخش های بعدی به شما معرفی می کنیم :

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

دستبندهای طلا مردانه

دستبند طلای مردانه شاید اولین انتخاب شما باشد چرا که خیلی از آقایان علاقه زیادی به این اکسسوری دارند. دستبند مردانه مخصوصا اگر از جنس طلا باشد، باعث ایجاد حس خوب و شکوه در آقایان می شود و این هدیه زیبا آنها را خوشحال می کند. دستبند طلای مردانه، مدل ها و طرح های زیادی دارد مثل دستبند اسم نوشته یا دستبندهای زنجیری ساده. شما می توانید برای خرید دستبند طلای مردانه، به سراغ دستبندهای ترکیب شده با چرم هم بروید مخصوصا اگر استایل همسر یا شخص مورد نظرتان، اسپرت است و این سبک طلا را بیشتر پسند می کند. دستبند طلا با زمینه چرم، طرح های زیادی دارد و خودتان هم می توانید طرح آن را سفارش دهید.

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

انگشتر طلا

رایج ترین زیورآلات طلا در میان آقایان، انگشتر است و می تواند جذاب ترین هدیه برای آنها باشد. انگشت های مردانه، مدل های مختلفی مثل دایره ای، هشت ضلعی، راست گوشه و … دارند و از نظر قیمتی هم در قیمت های مختلف موجود هستند. البته باید بگوییم که بیشتر مدل های انگشتر مردانه، سنگین وزن هستند و اگر بودجه شما کم باشد شاید نتوانید انگشتر هدیه کنید.

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

زنجیرهای طلا

گردنبند یا زنجیر طلا هم در برخی موارد می تواند هدیه ای خاص برای آقایان باشد و شما باید ببینید که شخصی که قرار است برای او هدیه بخرید این مدل طلا را پسند می کند یا نه. خرید زنجیر طلا برای آقایان مثل انگشتر، نیاز به هزینه بیشتری دارد زیرا اکثر زنجیرهای مردانه، سنگین می باشند و مثل زنجیرهای زنانه ظریف و نازک نیستند.

ساعت طلا

ساعت طلا، با ارزش ترین هدیه ای است که می توانید برای روز تولد یا روز مرد به پارنتر، برادر یا پدر خود بخرید. ساعت، محبوب همه آقایان است و مزیتی که ساعت طلا دارد این است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه لوکس است. ساعت طلا، هدیه ای لوکس و ارزشمند برای خاص پسندهاست و با هر استایلی هم ست می شود.

پلاک طلا مردانه

پلاک طلای مردانه، هدیه جذابی است و می تواند آقایان را خوشحال کند از طرف دیگر، قیمت پلاک طلا مناسب تر از زیورآلات دیگری مثل زنجیر و انگشتر می باشد. پیشنهاد می شود قبل از هزینه کردن برای خرید پلاک طلای مردانه، درباره سلیقه و استایل مورد پسند شخص مدنظرتان هم اطلاعات کسب کنید.

هدیه طلا برای آقایان : بهترین هدیه طلا برای آقایان چیست؟ - فروشگاه طلا و جواهر اریکا

دکمه سردست طلا

اگر می خواهید یک قطعه طلای خاص و متفاوت برای هدیه دادن به یک مرد انتخاب کنید، دکمه سر دست طلا آن هدیه خاصی است که می توانید انتخاب کنید. استفاده از 2 عدد دکمه سردست طلا، استایل آقایان را شیک و تکمیل می کند و این دکمه ها معمولا همراه با کت شلوار و کراوات مورد استفاده قرار می گیرند.

سنجاق یقه کت

سنجاق یقه کت هم می تواند بهترین هدیه طلا برای آقایان باشد و با خرید و هدیه کردن آن به همسر خود می توانید او را شگفت زده کنید. سنجاق یقه کت، دارای طرح و اشکال های مختلفی است که با استفاده کردن از آن، سبک و استایلی منحصر به فرد برای آقایان ایجاد می شود.

سگک کمربند طلایی

شاید اطلاع نداشتید اما سگک کمربند هم از جنس طلا موجود است و هدیه ای خاص، زیبا و کاملا مردانه محسوب می شود. با خرید سگک کمربند طلایی، می توانید سلیقه خاص خود را به رخ همسرتان بکشید و کاری کنید که او با استفاده از سگک، همیشه به یاد شما باشد.

نکات مهم در هنگام خرید هدیه طلا برای آقایان

توجه به چند نکته می تواند شما را در انتخاب طلا برای آقایان کمک کند که در این بخش توضیح خواهیم داد :

توجه به ویژگی های ظاهری و شخصی فرد مورد نظر

نکته اول برای خرید هدیه طلا به آقایان، توجه به ویژگی های ظاهری و شخصیتی فرد مورد نظر است و باید با در نظر گرفتن علایق، سلیقه ها و استایل شخصی او، گزینه مناسب را انتخاب کرد.

مناسبت هدیه طلا

به چه مناسبتی می خواهید هدیه طلا برای آقایان بگیرید؟ قطعا هدیه روز مرد با هدیه سالگرد ازدواج متفاوت است و برای هدیه سالگرد ازدواج باید به سراغ مدل های لوکس تر بروید.

توجه به سن فرد مورد نظر

برای خرید طلای مردانه به سن شخص موردنظرتان توجه داشته باشید، به طور مثال اگر می خواهید هدیه روز مرد برای پدر خود بخرید، قطعا دستبند چرم و طلا مناسب او نیست.

توجه به سایز و اندازه

اگر اندازه دقیق اکسسوری هایی مثل دستبند و انگشتر را نمی دانید بهتر است اکسسوری های جانبی مثل گیره کراوات یا دکمه سردست بخرید.

در نظر گرفتن بودجه

قبل از انتخاب هر مدل طلا، مشخص کنید که چه مقدار بودجه دارید و متناسب با آن به سراغ گزینه های موجود بروید. برای محاسبه قیمت طلا، هزینه اجرت و مالیات را هم در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

برای هدیه دادن به آقایان گزینه های زیادی مثل لباس، ادکلن و ساعت وجود دارند اما اگر به دنبال هدیه ای خاص، ماندگار و با ارزش مادی هستید، حتما طلا را انتخاب کنید. طلای مردانه، مدل هایی مثل زنجیر، دستبند، دکمه سر دست و حتی گوشواره دارد و شما با توجه به بودجه ای که دارید و همچنین در نظر داشتن سن و استایل فرد مورد نظر، می توانید یک مدل را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید